Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

L’année est bien entamée. Quelles sont vos résolutions corporatives en 2013?

L’année est bien entamée. Quelles sont vos résolutions corporatives en 2013?

Voilà que la Nouvelle Année est bien entamée. Votre agenda se remplit déjà rapidement. Quelles sont vos résolutions corporatives pour 2014 ?

L’année a démarré. Vous travaillez à plein régime, les réunions d’équipe sont de retour dans l’agenda et votre liste de ‘choses à faire’ se remplit déjà. Mais qu’en est-il de vos résolutions au TRAVAIL?

·         De passer moins de temps dans vos courriels, d’être plus efficace avec les communications digitales?

·         D’améliorer vos compétences ou connaissances dans une discipline en particulier?

·         De participer à des événements de réseautage plus ciblés?

·         De démarrer ce projet qui attendait depuis un moment?

·         D’évaluer vos fournisseurs et possiblement en connaître d’autres?

·         De concevoir un plan stratégique ou de rafraîchir celui que vous avez élaboré il y a plus d’un an?

Pourquoi de pas démarrer 2014 avec un  ‘Rebond Stratégique’ avec Trampoline Marketing’?

Constatez les bénéfices pour votre PME  ici…Description du Rebond Stratégique